Dansk Hardcore Mountainbike Klub Forum
Dansk Hardcore Mountainbike Klub Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 :: DHMTBK FORUM ::
 Messageboard
 Race
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

censur
Member

71 Posts

Posted - 07/26/2010 :  09:53:30  Show Profile  Visit censur's Homepage  Reply with Quote
Lidt footage fra vånga en våd regnvejrsdag. Mig Seb og Danny kørte løb deroppe for en uges tid siden, vi kørte en afdeling af den svenske mesterskab, som bla har rytter som wallner brødrene, dennis dertell herman ølund og andre WC ryttere, der er et lille klip hvor jeg kører sporet her.... Bare en prøve. der kommer snart noget mere:

http://www.youtube.com/watch?v=pLBdJ0jsh0U

løbet gik godt med tæt løb. endte på en 5. plads med 2 sek til 1. pladsen i Elite finalen, Danny kørte sit første 4X løb og endte på 2. pladsen bag robin wallner, Seb punkterede desværre i finalen, selvom han kvalifierede sig godt og var hurtig.

Hennnig :)

Edited by - censur on 07/26/2010 09:56:08

Luftskipperen
Trailboss Mols-Shore

2573 Posts

Posted - 07/26/2010 :  15:19:26  Show Profile  Visit Luftskipperen's Homepage  Reply with Quote
OK!! Nice vid der.............

Pas på vores skove, ryd op efter dig! Så får vi lov at blive!
www.222cycles.dk www.bike4u.dk
Powered by SIS
Go to Top of Page

Andre S
Member

313 Posts

Posted - 07/26/2010 :  18:31:30  Show Profile  Visit Andre S's Homepage  Reply with Quote
Ser super fedt ud henning. Jeg har ikke været på vånga i flere år så hvilke spor er fedest, Vånga eller vallåsen?

Mvh A
Go to Top of Page

Mathiasfusion
Member

244 Posts

Posted - 07/26/2010 :  19:48:27  Show Profile  Reply with Quote
Fårking nice riding der Henrik!

det kan du godt glemme at tage med til Rold til finalen;-)
hehe!

Slip bremserne!!!
Go to Top of Page

Lasse mj
Member

301 Posts

Posted - 07/26/2010 :  20:16:12  Show Profile  Click to see Lasse mj's MSN Messenger address  Reply with Quote
fuck det ser godt ud!

-NO DIG
-NO RIDE

sponsoret af: Fusion Århus
Go to Top of Page

censur
Member

71 Posts

Posted - 07/26/2010 :  20:27:17  Show Profile  Visit censur's Homepage  Reply with Quote
Hey andre... længe siden!!.. Vånga!.... men kun åbent om søndagen.... men det er meget bedre:D

Mathias... Der kommer snart en super nice promo video herfra :)... det ser sort ud for mig og rold løbet fordi jeg ska til spanien og kører XC deromkring fucking nederen :(
Go to Top of Page

blaabjerg
Member

144 Posts

Posted - 07/26/2010 :  21:02:56  Show Profile  Reply with Quote
Nice riding!!.. og tillykke med de flotte resultatar.

Pin it u fery
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Dansk Hardcore Mountainbike Klub Forum © 2000-02 Snitz Communications Go To Top Of Page